Coses que m’agraden però que en realitat no m’agraden

Jo creia que m’agradava una cosa però ai que equivocat que estava. Per sort sempre puc tenir a mà opinions d’experts (ja siguin amics o desconeguts desacomplexats) que en saben més i que hi entenen de veritat per així fer-me obrir els ulls i portar-me pel recte camí del qual m’havia desviat.

-Un Johnnie Walker amb cola.

-Ahahahaha. És una broma, oi? (veu que jo no ric). On vas demanant-te un Johnnie Walker? Que no estem a la barra del Karma.

-Doncs un Knockando.

(No pot dissimular la cara de desaprovació)

-Això és de bodes i restaurants que després es converteixen en discoteques. Mira, deixa’m demanar per tu. Un Laphroaig.

Me’l posen. Molt poc per cert. L’oloro i té gust a fems.

-Per l’amor de déu. Això olora a merda (fot una cara com si acabés de veure un 747 impactant contra la Sagrada Família). A fems (corregeixo). Em pots posar una mica de gel?

-Noooo. No n’hi posis. Olora a terra, a la turba d’Escòcia, no a fems! Si no saps apreciar el Laphroaig és que a tu no t’agrada el whisky (intento protestar però ha agafat embranzida). Mira, aquest és el whisky real, el que beuen els amants del whisky, el que beuen els escocesos de veritat (va estar tres mesos a Edimburg per estudiar anglès però n’ha tingut prou per esdevenir-ne un expert. Això sí, l’anglès encara no el parla).I gel no n’hi pots posar. És un pecat. Allà et mirarien malament, saps? Si és massa fort per a tu hi pots posar mig ditet d’aigua. L’aigua d’allà seria la millor, que té un gust diferent, però com a alternativa  naturalment aigua embotellada.

Naturalment.

I així amb tot. Amb TOT

 

 

 

Quant a Eloi

Ni sóc italià ni ho vull ser
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

